7.3.2012

odotusta ja päätöksiä

älä tuu tänne , murr
 viime perjantaina lääkärini soitti ja kerto että nyt tulevana perjantaina tulee lisä tietoo olkapään jatkosta. 
olin tosi helpottunu tosta uutisesta. ihan helpotuksen kyyneleet tuli. meijän pikkuneiti sitten kysy miks Hanna sää itket , sanoin "no koska ens viikon perjantaina pitäis tulla tietoo että mitä tehdään ja missä olkapäälle" ni tää oli vaa " ei voi olla totta ! hienoo kivaa . onko Ludvigsen siä tapaamisessa kans" . no sitten kun kerroin että on ni neiti hoki sen illan ja seuraavan päivän " ens viikon perjantaina" :D tässä nytten odotan tietoo vaaan.
välillä tulee tän olkapään kans semmonen tunne että tuleeko tosta oikeesti enään mitään. aina luvataan leikkauksen jälkeen nyt se on kunnossa ja pysyy, kuitenki oon aina joutunu pettyyn. tuunko taas pettyyn?
no ei sitä koskaan tiä mitä tän kans viä tulee. tässä on nytte menny kohta neljä vuotta hukkaan olkapään ja selän kans että sais jo riittää. mutta en oo ollenkaan katunu että tää on tapahtunu mulle. oon tavannu upeita ihmisiä ja aikuistunu, saanu itseluottamusta lisää ja uskallan sanoo nyt suoraan mitä ajattelen ja tän kokemuksen myötä oon oikeesti vahvistunu enkä anna enään missään periks. tää kokemus on myös auttanu mua valitteen mitä tuun haluun elämältä ja mitä ylipäätään haluun tehä.
yö unet on taas vähentyny :( ...
perjantaina tai lauantaina koitan pistää sitten tietoo että mitä olkapäälle tehään.



pesu tuokio

kulta skeittaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti