26.3.2012

...


I love you!
My shoulder is very painful and its very annoying to be in this pain..
I want go to quickly back to school.
I want to get back to horses.
Then when  my shoulder is healthy
 ,so I can implement  my dreams.

ei oo ei kuulunu mitään leikkauksesta:(! eli suoraan sanottuna ei olla edetty muutaku huonompaan suuntaan..
 en oo oikeen jaksanu kirjottaa kun on kovat säryt enkä oo jaksanu käydä sen takia koneellakaan. kännykällä käyn kyllä päivittäin netissä.

en malta odottaa  että kohta voin mennä kohti unelmia ja toteuttaa ne.wau se tulee oleen hienoo.
joskus kaikista  tuntuu siltä että tästä ei tuu yhtään mitään. kaikilla meillä on unelmia tai ainakin yks. kaikki me ollaan haaveiltu jostain/haaveillaan. kaikki me ollaan petytty joskus tai tullaan pettyyn. kaikki me joudutaan taisteleen jostain tai ollaan taisteltu. 
koskaan meistä ei kukaan tiedä mitä seuraava päivä,viikko,kuukausi tai vuosi tuo tullessaan.
se voi olla jotain kauheeta se voi olla surun tai ilon aihe. jokainen meistä on ainakin jonkun noista kokenut tai tulee kokemaan, mutta muistakaa että se on suuri rikkaus ja se muuttaa meitä ihmisinä. vaikka välillä miettii miksi se on juuri tullut minun kohdalle ja voi toivoa että se olisi tullut jonkun toisen kohdalle,enkä minä sitä halunnut. se on silti tarkoitettu juuri sinulle tai minulle. vaikka se tuntuu siltä että ei tätä en halunnut niin se on vain pakko pystyttävä kohtaan. sen jälkeen  kun olet kohdannut minkä tahansa asian voit kokea että se on ollut onni loppujen lopuksi että sinä kohtasit sen ja sait kokea sen ja sait tuntea muuttuvasi jollakin tavalla. minä olen joutunut kohtaamaan hankalan tien olkapääni kanssa ja olen silti tyytyväinen että juuri minä kohtasin sen. tämä raskas tie on muuttanut minua hyvään suuntaan ja kohta minä olen valmis jatkamaan elämää ilman tätä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti