1.4.2012

I need you, I love you,
I miss you, You are my life<3
i going a thursday to helsinki, and then i see my finland doctor harri's.
 then i get more information . "my shoulder"..
 


taas on vuosi vyörähtänyt tosi nopeesti. 
 vuosi sitten olin mun elämän toisiks kauhein päivä. sillon Oslon pää peru sen ekan leikkaus ajan.  mutta nyt oon onnellinen että siitä on jo vuosi ja kohta säryt olkapäässä on vaan historiaa."toivottavasti".   torstaina on sitten helsinkiin meno ja siellä tehdään lopullinen päätöks olkapäästä.jännittää kauheesti ja vähä pelottaa.  mutta onneks siä on Harri johon luottaa.
sitten oon onnellinen kun säryt saadan pois ja sillä ei oo väliä vaikka käsi ei liikkuis mutta kunhan ne säryt lähtee niin se riittää mulle!
mun hyvä ystävä Laura oli meillä yötä viime yön ja katottiin leffaa. se oli ihanan virkistävää vaihteeks. ja mun siskokin kävi meille äsken. oli kiva nähä sitäkin.
alkaa jo hieman tympiin täällä keskellä mettää asuminen ja tää ku näät joka päivä pelkät samat naamat.. haluun jo muutoksen tähänkin.tai no onhan täällä keskellä ei mitään kiva asua ku kukaan ei kuule mitä puhut paitsi serkut ja täti + setä naapurissa. :D
sitten kun olkapää on ready niin mua ei enään mikään estä.
kesällä ajoin nukkua paljaan taivaan alla koko yön ja kattella tähtiä sinisaarankans.
olispa jo kesä ja kumpa siitä sais nauttia sitten.
 muuta tässä ei nyt oikeestaan sitten oo. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti