29.4.2012

...Kiirettä pukkaa...

Leikkaus lähestyy lähestymistään vauhdilla. Ei tätä oikeen edes ymmärrä että leikkaukseen on enään 4yötä!
Tänään aamulla kun heräsin siinä jo neljän aikaan niin otin heti puhelimen ja avasin kalenterin ja katoin tyytyväisenä leikkauspäivän kohtaa. No sitten aamupalalla olin vaan sillain että viikon päästä mä teen jo vaikka mitä. Se on meinaan totta, en oo koskaan jääny tän olkapään kanssa sänkyyn makaan. Paitsi yleensä se eka ilta menee sängyssä, mutta seuraavana aamuna oon jo ihan voimissani ja liikkeellä. Muahan ei enään pidättele mikään, ei edes pieni leikkaus särky! Semmonen touhutäti mä oon. Vaari se eniten mua koittaa aina jarrutella.
Enkä kyllä yhtään ihmettele. Nytkin vaari on sanonu mulle että 6kuukauden kohdalla leikkauksesta pääset vasta ratsastaan, mutta mä tiän että saan tahtoni läpi ihanan lääkärini Heliön avustuksella siinä 2 tai 3kuukauden kohdalla leikkauksesta. Viimeks kävi samanlailla :D ... No sitten tossa viime yönä oli mun hyvä ystävä Laura meillä yötä ja kivaa oli! Syötiin kunnolla ja naurettiin. Syötiin liekkisiipiä ja chili ristikkoperunoita. Nam!
Äsken tossa mummin kanssa puhuttiin ja sitten tajuttiin että eihän tässä oo enään kun vaan 2arkipäivää ennen leikkausta, kun tiistai on vappu päivä. Meillehän tulee kiire hoitaan kaikki tarpeelliset ja pakolliset asiat ennen leikkausta! Iso lista kaikkia asioita.
Yöt mulla on tosiaan niin inhottavat että nukahdan ehkä joskus 1aikaan tai vähä aikasemmin tai myöhemmin, sitten heräilen tosi usein ja oon hereillä useita minuutteja. Ja tosiaan herään sit kokonaan siinä 4-5 aikaan, mikä on tosi inhottavaa kun kaikki nukkuu viä sillon paitsi mun rakas pieni Nuka-pupu. Päivisin en saa ollenkaan nukuttua kun särkee kans sillon niin paljon. No kohta sitä saa nukkua kunnolla! :)
Alkuviikkoon! -hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti