16.4.2012

paras kaveri + kuulumisia

Lauantaina mun lapsuuden ystävä Sinisaara tuli meille ja jäi sitten yöks. Katteltiin leffaa,kuunneltiin musiikkia,syötiin ja puhuttiin kaikkee. Sinisaara on ainut kenen seurassa nauran melki koko ajan.
Hanipallero,pieni pullero
meidän oma pieni
ihkuraksupoksu

Oli ihanaa taas unohtaa kaikki huolet ja murheet. Enkä varmaan kertaakaan miettiny että koska se leikkaus on. Se oli ihme. Mietin sitä muuten tunnin välein ellen useemminkin. Oli tosi mukavaa kun oli joku joka valvoo mun kans ettei yksin tarvi kun en pysty oikeen nukkuun. Se oli oikein lepposaa. Suosittelen kaikille ainakin kerran kuussa illan viettoo hyvän ystävän seurassa, se tekee tosi hyvää.
No sitten käden kuulumisiin
Ei oo vieläkään saatu leikkaus aikaa. Olkapää on selkeesti menny paljon huonompaan suuntaan. Tänään mulle on alkanu tuleen sormiin asti kauheet hermo säryt"ja myös tällejä.ne tulee olkapäässä olevista hermoista mitkä on nyt tällä hetkellä puristuksissa koska olkapää ei oo paikoillaan." mitkä on ollu joka kerta kun olkapää on ollu tässä tilassa ja tää ei todellakaan oo mitään nannaa! Mummikin aina ihan pelästyy kun sormiin tulee se tälli meinaan joko kiljahdan tai hätkähdän. Ja niitä tällejä tulee alle minuutin tai minuutin välein. Ja olkapäässä on kauheet säryt. Ei tähän enään voi muuta sanoo kun että huh huh.
Jos sitä leikkaus aikaa ei ala nyt kuuluun niin entiä mitä enään teen tän olkapään kans. Onhan sen kans tähänkin asti pärjätty niin kyllä tullaan pärjään siihen asti kun tarvii. Tää on kyllä niiin hankala olkapää että en toista tällästi tiä. Sitten tää mun muisti tällä hetkellä ei herttinen oikeesti unohdan niin paljon asioita ja kaikki  on yhtä sekasortoo. Onneks tää muistin pätkiminenkin on vaan väliaikasta.
kaiken oon saanu, hevosen,kanin ja ihan kaiken minkä oon halunnu, mutta en terveyttä minkä haluaisin ja luopuisin vaikka kaikesta muusta kunhan sain TERVEYDEN! Nyt ainakin osaan arvostaa kaikkee minkä oon saanu. Ennen täyty kaikki olla viimesen päälle laatua ja kallista eipä täydy enään.
Nyt jatkuu leikkaukseen pääsyn odottaminen. Tietoo tulee heti kun sitä tulee ja jos ei tuu viä tällä viikolla niin postaan tänne sitten jotain muuta :)
♥:Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti