19.6.2012

2viikkoa jäjellä,häpeänkö olkapäätä?

2 viikon päästä on se kauan odottettu päivä, nimittäin röntgen kontrolli,lääkäri ja kantoside pois kädestä.
Toisaaltaan on ihanaa saada kantoside pois pitkän ajan jälkeen, mutta sitten taas mietityttää kuinka kaikki menee ja mitä jos jotain meneekin pieleen.
Siihen oon jo tottunu tän olkapään kanssa että mikään ei mee koskaan ilman kommelluksia ja takapakkeja.
Aina ne on matkassa mukana.. Mikään ei mee koskaan niinkun pitäis tän olkapään kans, mutta siihen on jo tottuttu ja se ei enään paljoo hätkähdytä mua, vaikka se onkin tosi inhottavaa.
Aina kun tulee takapakki tai on vaikeita hetkiä olkapään kanssa niin mietin että jonain päivänä viä kaikki menee hyvin tän olkapään kanssa ja tästä koko matkasta on vaan muisto tallella. Se ajatus jos joku antaa mulle voimia jaksaa eteenpäin hankalan olkapään kanssa.
Moni ihmettelee kuinka mun psyyke on kestäny tän kaiken, mutta niin minäkin välillä ihmettelen.
En vaan halua antaa periks ja aivan mahtava perhe joka mua jaksaa aina tukee vaikka ei niilläkään helppoo oo ollu. Meidän perhe on pitäny lujasti yhtä tän koko olkapää jutun ajan.
Vaikka mulla onkin ollu nyt enimmäkseen huonoja hetkiä olkapään kans niin kyllä niitä hyviäkin löytyy.
On epäonnistumisia , mutta on onnistumisiakin. Ne yhdessä kasvattaa.
Mun ja olkapään side on lujittunu tän pitkän ja hankalan matkan aikana. En olis koskaan uskonu että jonain päivänä sanon olkapäästä, että siitä on tullu mulle tärkee ruumiin osa. Tosta olkapäästä ja sen terveydestä oon valmis taisteleen vaikka kuinka, mutta irti siitä en päästä.
Ajatus terveestä ja kivuttomasta elämästä antaa mulle voimia jaksaa jokaikinen päivä, kun ne pysyy mielessä en todellakaan oo valmis antaan periks missään.

Multa on kysytty monet kerrat jo että häpeenkö olkapäässä olevia arpia,häpeenkö olkapäätä,häpeenkö sitä miltä se nyt näyttää,häpeenkö kaikkee mikä liittyy siihen? -EN! En todellakaan häpee. Miks häpeisin?
Ei mulla oo mitään syytä hävetä mun olkapäätä. Tän olkapään piti vaan tulla mulle ja sille en voi mitään, mutta nyt ei enään haittaakkaan vaikka se tuli juuri mulle, koska se on kasvattanu mua ja se auttaa mua elämässä myöhemmin.

Eilen oltiin Katrin kanssa elokuvissa kattomassa Men in black 3 ja se oli hyvä!
Sunnuntaina mennään Lauran kanssa sinne mökille ja tosiaan siellä ollaan 8yötä. Tykkään!!


                                                           Hanna

3 kommenttia:

  1. hähähäähähääää 8 yötä eräjormailemassa with u,I like ;) <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, kivaa tulee varmasti oleen! mutta varo voin potkia yöllä ;) ei vaa en potki:D <3

      Poista
    2. potkin takas;) <3 ja nii tulee!

      Poista