29.6.2012

Kantoside pois

Oon niin onnellinen tällä hetkellä. Tänään puhuin Harrin kanssa ja nyt kantoside sai kyytiä ja sen käyttö on pelkkää historiaa!!! :)
8viikkoo leikkauksesta nyt täynä. Vihdoin ja viimein se raja on ylitetty!
Justhan vasta olin 3.5 siellä Diacorissa ja ajattelin että miks ei oo jo ne 8viikkoo menny.
Olin sillon tosi onnellinen ja nyt sama juttu.
Tätä iloo saan vielä jakaa hyvän ystävän Lauran kanssa mökillä.
Saas nähdä kauan menee että opin tähän elämään ilman kantosidettä. Koko ajan käsi ja kroppa ettii kantositee ja tukee. Jonkun aikaa siinä menee..
Mua pelottaa ihan kauheesti ens yö ILMAN kantosidettä! Miten pärjään ilman sitä? Oon eläny sen kans taas yli 7kuukautta.
Aamulla sen näkee miten eka yö menee ja sitten sen mukaan mennään seuraavat yöt.
Tiistaina on sitten Harrille meno ja röntgen. Sillon kuullaan enemmän.

Meillä oli Lauran kans täällä mökillä viime yönä jännät paikat, siitä lisää myöhemmin kun kerkeen kirjottaan enemmän!

                                           Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti