14.6.2012

Kivan päivän tapahtumia

Tänään ollaan saatu mummin kanssa vaikka mitä aikaan.
Soitin aamulla tästä mun netistä ja kerroin kuinka huono tää on ja että katkeilee koko ajan niin nyt saan paremman yhteyden kun siinä oli jotain häikkää ollu.
Sitten käytiin ottaan passi kuvat ja käytiin laittaan hakemus tai semmonen kuitenkin niin mulle henkilökortista.
Äsken kävin moikkaamassa Peppiinaa pitkästä aikaa.

Sitten kävin moikkaamassa Pilkettä tänään kentällä ja mulle tuli kauhee halu päästä ratsastaan!
Voi tätä ikävän määrää sinne hevosen selkään. Mietittyttää vaan onko sinne enään hyvä mennä kun Ilkka oli sitä mieltä että ei oo hyvä ja luulen että Harri on sitä mieltä että sinne vaan.
Kumpaakohan sitä sitten uskois? Varmaan Harria, mutta tosi asiahan se on että mua ei paljoo kukaan pidättele tossa ratsastus asiassa. Hevosen selkään palaan viimestään jouluun mennessä ja se on varma!
Oslolaisetkin on sitä mieltä että pian vaan takasin ratsaille niin kaikki on hyvin, mutta ei kuulemma ennen ennenkun oon siä käyny. :)

Katoin tänään puhelimen kalenteria ja huomasin että se on melki täynä ohjelmaa nyt kesä-elokuun alkuun saakka. Olipas se kiva yllätys meinaan mulla ei oo ollu paljoo kevään aikana mitään merkintöjä siellä.

Joku pappa nauro mulle tänään kun mentiin pikkuneidin kanssa autolle, no joo olin varmaa aika huvittava näky kun toinen käsi kantositeessä ja toisessa kädessä oli lompakko,puhelin ja pidin sillä viä pikkuneitiä kädestä kiinni. Voin kuvitella kuinka hauskaa sillä oli.
                                              Hanna

                                                                    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti