15.7.2012

Harmittaa,kiukuttaa,suututtaa

Asiat taas mietityttää..
Käsi ei ole tosiaan vieläkään laskeutunu alas ja nyt alkaa tuleen jo epätoivonen olo.
Harmittaa,kiukututtaa ja suutututtaa.
Tuntuu että ei tästä tuu yhtään mitään ja että käsi on paska mikä paska.
Jotenkin vaan vaikuttaa siltä että mikään ei koskaan onnistu tän käden kohdalla.
Aina kaikki menee sen vaikeimman kaavan kautta.
Eikä tiedä ketä nyt uskois ja mitä tekis , tai no semmonen olo ettei tiedä.
En oikeen tiä mikä olis kädelle hyväks ja mikä ei.
Onkohan se ratsastuskaan mikään hyvä idea? Sinisaari oli sitä vähän ratsastusta vastaan.
Ei, en todellakaan tiedä nyt yhtään mitään. Ehkä aika näyttää mitä mun pitää tehdä.
Olisin onnellinen siitä jos saisin nukuttua yöt hyvin olkapään kanssa, niin voisin olla pirteempi päivisin.
Kaikella on aikansa ja vielä ei näytä olevan käden aika olla 'terve'.

Perjantaina tosiaan olin vaarin äitillä yötä. Olin Johannalla ja näin Suvia kaupungissa.
Eilen ja tänään olin Oonan kanssa kun ne oli täällä päin. :)
Käytiin Oonan kanssa hoitaan tänään Pilke. Voi että mulla on nyt kova hinku päästä sinne ratsastaan!
Oli ihan kivaa vaan hoitaaa Pilke.
Kiva viikonloppu ollu, mutta inhottaa vaan kun olkapää äkämystyy niin helposti kaikesta niin nyt se on taas äkänen..
Voin laittaa myöhemmin kuvia tästä päivästä sitten kun Oona lähettää mulle kuvat! :)

                                          Hanna  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti