10.7.2012

Kotona taas&olkapään kuulumisia

Nyt on melki 3viikon mökki reissu takana ja kotiin päästy.
Olin Lauran ja sen perheen kanssa mökkeilemässä niinkun aikasemmin oon kertonu.
Koko reissu meni tosi hienosti lukuun ottamatta kuumetta ja angiinaa. No sain siihen antibiootti kuurin ja nyt on kuuri loppunu. Heliö määräs kunnon annostuksen kun tota angiinaa on ollu mulla nyt usein. Jos nyt helpottais kokonaan.
Olkapäänkin kanssa reissu meni ihan ok, mutta öisin kauheet säryt... Rauta painaa niin hitosti ja olkapää vähän ärtyny.. Päivisinkin välillä vedelly tuolta olkapäästä.
Nautin sen minkä pystyin ja yritin olla miettimättä olkapäätä.
Mentiin nukkuun aina siinä 1-3 aikaan ja herättiin 12 maissa päivällä.
Kivaa oli että suuri kiitos Lauralle ja koko perheelle! :)

Nyt seuraava matka onki se Oslon matka mitä odotetaan Johannan kanssa kovasti jo !
Oslolaiset odottaa varmaan viä enemmän kun me.

Nyt mulla on taas paremmin aikaa kirjotella blogia kun oon kotona.

                                        Hanna

1 kommentti: