20.7.2012

Matka lähestyy

Matka alkaa lähestyyn jo kovaa vauhti. Maanantaina 2viikkoo lähtöön.
Ihanaa palata vihdoin ja viimein Osloon. Muistan sillon kun oltiin Oslossa leikattu ja oli aika lähtee sieltä kotiin niin en olis halunnu enään lähtee sieltä ja mummi ja vaari sillon sano mulle että kyllä sä tänne pian takasin palaat. Viime syksynä lupasin niille että ens vuonna tuun. Nyt keväällä ne jo luuli etten pääsiskään tänä vuonna lähteen olkapään takia, mutta sitten kun kerroin että koska oon tulossa ja että lentoliput on varattu niin voi sitä niitten iloo.
Oon pitäny 3hoitajan kanssa yhteyksiä eli ne oli mun omia hoitajia sillon siellä, mutta nyt me ollaan hyviä ystäviä.  En olis sillon uskonu siellä että aletaan pitään yhteyksiä ja että meistä tulee ystäviä, mutta näin kävi ja oon tosi onnellinen siitä.
30päivä mulla on kampaaja jaja ajattelin pistää tummat hiukset takasin , mutta en sitä mustaa kuitenkaan vaikka kylläkin tykkäsin siitä väristä.

                                            Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti