18.7.2012

Särkyjä & shoppailua

Käsi edelleen tosi kipee..Särkylääkkeitten voimalla mennään eteenpäin.
Alkaa jo suututtaa koko hiton käsi!
Nyt sormet,ranne ja kyynarpää liikkuu aika normaalisti, mutta hartia ei.
Lapaluu ehkä jotenki lukittautunu tai jotain muuta vastaavaa meinaan en saa tolla toisella kädellä nostettua tota kipeetä kättä ollenkaan. Se ei yksinkertasesti vaan liiku.
Sisulla vaan eteenpäin niin eiköhän tää tästä ja mieliala korkeella!

Eilen tosiaan oltiin Lauran ja pikkusten kanssa siellä shoppailemassa,syömässä ja leffassa.
Meillä oli ihan kivaa vaikka välillä tää meidän tempperamenttinen pikkuneiti ei suostunu totteleen mua niin sillon suutuin ja äkkiähän se sitten 'onneks' totteli.
Löysin mulle ja pikkuneidille balleriinat, että ihan onnistunu päivä oli paitsi olihan mulla inhottavaa särkyä kädessä, mutta yritin siitä huolimatta keskittyä kivaan päivään.
Illalla menin vaarin äidille ja siitä lähdettiin Johannan kanssa käymään syömässä. Sitten jäin vaarin äidille yöks. Aamulla lähdin siskon tykö ja olin siä vähä alta 2tuntia. Siitä lähdin kaupunkiin Johannan kanssa ja mun piti ostaan vaan uudet farkut, mutta löysin aivan ihanan paidan ja neuleen niin mun oli pakko ostaa nekin.
Nyt ei tarvi ostaa vähään aikaan mitään uutta kattoo sitten Oslosta jos löytäis jotain.
Ennen Osloon menoo täytyy viä laitatuttaa ripset ja värjätä hiukset sitten kaikki on kunnossa.

Huomenna taidan olla koko päivän ihan vaan kotona ja lepuuttaa kättä.
Täytyy nyt toivoo että säryt alkais kohta puoleen lähteen pois ja oleen historiaa.


                                           Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti