15.7.2012

Yksikätisyys

"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to life forever..."
Oon oppinu hienosti elään yks kätisenä.
Tänään mulle sanottiin että ' en osais koskaan tehdä noin yhdellä kädellä.'
Se oli jotenkin rohkasevaa kuulla.
Tajusin todella siinä hetkessä, että enhän enään tajua välillä kun teen jotain että mulla on oikeesti kaks kättä.
Oon oppinu jo sen että yhdellä kädellä tehdään kaikki ja jos ei onnistu pyydetään apua.
Välillä jään kattoon kipeetä kättä että onko mulla toinenkin käsi.
Kun tekee asioita yhdellä kädellä ja siihen on tottunu ei välillä tajua että sulla on se toinenkin käsi.
Se on hassua ja kuulostaa varmasti oudolta , mutta totta se on.
Yks kätiseks ei opi hetkessä siihen menee kauan ennenkun sen kunnolla edes hoksaa.
Joudut opetteleen kaiken alusta lähtien ja keksiin kaikkia eri konsteja millä pärjäät.
Opit kaikkee uutta. Opit jopa sellasia asioita mitä et olis koskaan uskonu oppivas.

Elikkäs tää olis nyt yks toivepostaus. Voin viä tässä lähi aikoina kertoo lisää tästä aiheesta.
Huomenna postaan tästä kivasta viikonlopusta.
Nyt koitan mennä nukkumaan jos saisin taas vähän nukuttua.
Nuka-pupu viereen ja nukkuun.
Hyvää yötä!

                                          Hanna   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti