17.5.2012

..I wanna go to Oslo.. New shoulder pictures..




Norjassa on tänään kansallispäivä! Haluaisin niiiiin kovasti olla siellä nytten.. Vuosi sitten mulla meni hermot niitten kansallispäivään, koska leikkaus päivä oli sillon 23.5.11 ja kaikki asiat oli viä melki keskeneräsiä ja sillon vaan liikku päässä että mahtaako tääkään päivämäärä nyt onnistua. Kaikki oli yhtä sekasortoo ja määhän siinä eniten stressasin. Eniten mua ärsytti Ludvigsenin sihteeri, jos olisin nähny sen sillon siellä sairaalassa niin olisin sanonu suorat sanat, mutta enpä nähny. Mummi ja vaari oli törmänny siihen hississä. Saa kiittää onneensa ettei muhun törmänny.

Ens viikon keskiviikkona elikkäs 23.5. tulee vuosi Oslon olkapää leikkauksesta ja sillon olis tarkotus että teen postauksen pelkästään siihen liittyviin asioihin. Kerron melki kaiken siitä matkasta ja yhden hoitajan tempuista! :D Jonnystä tuli mun ystävä myös ja pidän senkin kanssa yhteyksiä tiiviisti. Harmi vaan ettei se osaa englantia melki ollenkaan. Norjan kielellä siis mennään! Siitä lisää sit keskiviikkona.

Eilisen päivän olin tosi väsyny, en jaksanu tehdä melki mitään. Makasin sängyssä ja katoin tv:tä ja vein Nuka-pupua ulos pomppiin, heitin vaan kylpytakin päälle. Onneks asutaan keskellä mettää ja peltoo niin kukaan ei nää. Sitten kattelin Osloon lentolippuja!! Oon päättäny että maksan ite matkan ja ehkä yksin lähen ellei mummi tuu mukaan, ellei joku muu sitten ota mua matkaan mukaaan.
Suunnitteilla olis elokuu tai syys-lokakuu, mutta tänä vuonna kuitenkin. Oslossa kaikki odottaa mua jo kovasti.

Viime yön nukuin ekaa kertaa kokonaan, en heränny kertaakaan!!! Siis tää on jo ihme!
Enkä oo muuten ottanu viikkoon särkylääkkeitä! Välillä olis pakko ottaa kun tulee voimakkaita särky kohtauksia, mutta oon purru vaan hammasta ja päättäny että en koske yhteenkään särkylääkkeeseen.
No sitten toi ystäväni titaanirauta näkyy tosta ihosta nytte. Sitten se tuntuu sillain kivasta, mutta Ilkka sitä sanokin että " Sulla ei kyllä oo yhtään tota läskiä  että se rauta sitten näkyy läpi". Että semmosta.
Eilen hoin mummille koko päivän että viikon päästä mulla ja mun olkapään kupilla on vuosi päivä!
Sitten itkin melki koko ajan kun mietin sitä hienoo päivää tai katoin niitä kuvia.


...



Kuvat otettu tänään lapaluusta.
No sitten tää ystäväni lapaluu , en oikeen ymmärrä sitä meinaan aina kun otan sen tästä kantositeestä pois niin se on siä taas vähän tulossa läpi tai sillain en osaa selittää. Stressaan sitäkin nyt vähäsen , mutta onneks se ei tee särkyjä vaikka nyt vähän sitten hankaloittaa selällä oloo tai nojaamista, mutta pääasia ettei oo niitä kovia särkyjä. Ja pääasia on sekin että olkapää on nyt ja pysyy! Mutta en usko sitäkään ennenkun on vuosi menny leikkauksesta.


Haluuuuuun lähtee jo Osloon! Ja tänään 2viikkoo leikkauksesta!

                                                Hanna

2 kommenttia: