18.5.2012

Kärsivällisyyttä tarvitaan...

Oon hyvin ylpee juuri nyt ittestäni, meinaan päätin tällä viikolla että alotan englannin kielen opiskelun ihan uudestaan alusta lähtien, ja tänäään aamulla otin sitten sen englannin kielen alottelija kirjan ja mähän sitten pänttäsin niitä sanoja! Ja aijon nyt päivittäin opetella ja lukee englantia.
Mummi vaan taas tokas siihen että ' ootsää kyllä yllätyksiä täynä'. Oon joka päivä yllätyksiä täynä meinaa.


Tänään mun sisko tuli käymään täällä meillä ja sitten keitettiin kahvia ja otettiin pullaa ja mentiin terassille syömään ja juomaan kahveet. Sitten lakkasin sen kynnet ja sen jälkeen mentiin vähän käveleen.

My favorite salad
Toi tossa on mun lempi salaatti ja siihen kuuuluu - punasipuli,fetajuusto,paprika ja jäävuorisalaatti.
On meinaan tosi hyvää!

Ens viikon keskiviikkona meen sitten vuorostaan mun siskolle ja sen jälkeen kaverin kanssa ehkä syömään jonnekkin hyvään ruokapaikkaan. Kyllä kelpais pitkän sairastelun jälkeen.

Olis tosi kiva jos tää neljän vuoden epäonni alkais nyt meneen pois.. Tuntuu että se ei oo vieläkään loppumassa, mutta aikansa kaikella. Kärsivällisyytä niin eiköhän se siitä.
Onhan tää ikävää että epäonnee vaan on, mutta joskus se loppuu.

Alkais tehdä mieli jo muuttaa omaan kotiin, mutta ehkä ei nyt ihan vielä.

                                                Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti