27.5.2012

Kylmää,kuumaa. Koska elimistö rakas totut rautaan..?

Pilke lähdössä kesän viettoon laitumelle

Hevoset juuri päässy laitumelle
26.5.12
En ookkaan nyt muutamaan päivään kirjotellu, koska on ollu  niin kiva ilma että oon ollu vaan ulkona ja paljon menossa jossain, mutta eilen menin jo  illalla 9 nukkuun ja heräsin aamulla 10 aikaan , koska olin tosi väsyny.
Rauta olkapäässä kiusaa mua kaiket päivät ja yöt.. Huh huh.. Harrikin soitti torstai iltana ja päätettiin että rauta poistetaan muutaman vuoden päästä. Eihän se kivalta tunnu että olkapää avataan sitten taas,mutta ton raudan kans en kyllä ala yhtään pidempään elään. Olkapää ottaa nokkiinsa nyt kylmästä ja kuumasta/lämpösestä. Raudan syy sekin. Se siellä tän nyt aiheuttaa. Sanon huh huh ja hitto jos se on tämmöstä siihen asti että se rauta poistetaan tuolta.
Kiva sitten kun tulee kunnon helteet niin sanon muutaman ei kivan sanan ja samat sanat sitten kun tulee talvi ja kylmät ilmat. Olkapää tykkää tai no rauta.
Nyt jo tekee pahaa tuolla olkapäässä kun on ollu lämpösemmät ilmat. Siis tosi lämpöset. No enköhän mä kestä nää muutamat vuodet tän raudan kans ja sitten voin olla onnellinen kun se otetaan pois. Mutta eihän sitä tiä jos toi nyt alkais sopeutuun tuolla jossain vaiheessa. Elimistö voi tottua ajan myötä.

Taas kerran oon ihan pulassa tän mun kainalon kanssa, taas se on täynä pikku haavoja. Se ei kestä mitään saippuaa ei deotoranttia ei mitään. En kyllä tiedä sitten yhtään mitä teen sen kanssa. Kainalo saa nyt ilmaakin kun toi käsi on sellasessa asennossa , mutta ei ilma hoitokaan oo auttanu. Täytyy varmaan kysyä oslolaisilta että onko se pesuneste tehny muille näin ja millä on hoidettu jos on.

Nyt vähän ilosempia asioita!
Löysin Oslon matkalle mukaan kaverin, ja se on mun ystävä. Kivaa seuraa. Ens viikolla olis tarkotus ostaa matka jos ei tuu mutkia matkaan. Elokuussa olis tarkotus lähtee sitten sinne Osloon ja voi että kun oon innoissani! Mummista ja vaarista ei nyt ollu Osloon lähtiöitä tällä kertaa niin sen takia sitten kysyin jos ystävä lähtis mukaan. Onhan se vähän harmi ettei palata mummin ja vaarin kanssa yhdessä sinne, mutta on se kivaa lähtee kaverin kans, vähän vaihtelua elämään. En oo viä kertonu Oslolaisille , mutta kerron heti kun lennot on ostettu. Ne on varmaan ihan innoissaan! Ne kertoo usein mulle kuinka ne odottaa kun jotain kuuta nousevaa että meen sinne. Yks juttu on ihan varma mitä teen kun oon Oslossa. Meen sinne sairaalaan ruoka aikaan! Ne tekee siä osastolla ite ruuan ja se on niiiin hyvää.
Mulla on vaikka mitä muitakin suunnitelmia , mutta enpäs kerro enempää tällä kertaa.


                                           Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti