10.5.2012

One week ago was my shoulder surgery


Tänään näillä hetkillä tuli leikkauksesta viikko , kun se oli!!
Kauheeta kun tää aika näin juoksee, mutta ihanaa että se on ohitte! Oon niin onnellinen.. Itkukin tulee väkisin monta kertaa päivässä,koska onnellisuus tekee ihmeitä ja on ihanaa kun saan olla ilman huolia olkapään kanssa. Joka päivä,joka yö,joka aamu ja joka ilta olin täynä huolia olkapäästä, koska en tiennyt kuinka sen kanssa käy. Lopulta kävi hienosti. Nyt sitä ollaan oltu tää päivä viime viikon leikkaus päivän tapahtumissa ajatuksien kautta.
Vuosi sitten odottelin Oslon leikkaus päivää , mikä oli 23.5.11.
Se oli mahtava päivä ja kokemus. Sain hienoja ystäviä sinä päivänä. Sekin on suuri rikkaus. Nää 4vuotta on ollut rankkaa aikaa ja mun elämän kauheimpaa aikaa, mutta siltikään en vaihtais päivääkään, koska oon kasvanu henkisesti ja nyt tiedän että pystyn mihin vaan haluun ja pienet vastoinkäymiset ei tule tuntuun enään missään.
On helpottavaa tietää , että olkapää on nyt hyvällä mallilla ja siitä ei tarvi enään kantaa huolta. Mun asiat on helpottunu paljon leikkauksen jälkeen. Saan alkaa vihdoinkin elään sitä elämää mikä mulle kuuluu. Vuoden päästä vaan muistelen näitä vuosia ja hetkiä. Saan olla onnellinen , että juuri minä olen saanut kokea tän kaiken. Älkää koskaan luovuttako huonoina aikoina. Mäkään en luovuttanu , koska  tiesin että se valosa tulevaisuus pilkistää jossain, mutta en vain tiennyt minään hetkenä oliko se lähellä vai oliko se kaukana. Nyt saan olla tyytyväinen itteeni , kuinka oon jaksanu taistella huonoina aikoina. Muistakaa aina toi. Saatte jonain päivänä nähdä päivän valon, kun tuntuu siltä ettei sitä näy missään.. Haluaisin alkaa tukihenkilöksi jollekkin joka mua paljon tarvitsee. Mulle saa pistää sähköpostia jos siltä tuntuu. Koitan auttaa parhaani mukaan. Mielelläni haluaisin kuulla ja tukea muita ketkä on kokenut / kokee juuri nyt tälläistä olkapään kanssa , tai kellä on kovia särkyjä ollut tai on.
Mua on eniten auttanut jaksaan eläimet,perhe,sisukkuus,vahvuus ja elämän tahto.
Tänään olin isoiso vanhemmilla kylässä. Tuli hyvä mieli.
 Mun yksi opettaja kirjotti mulle tänään näin helmessä;
Nyt olet kuitenkin tervehtymisen tiellä. Se, miten käden kanssa pärjäät jatkossa, on vielä varmasti arvoitus ja huolettaa, mutta pärjäät aivan takuulla. Meillä ihmisillä on taipumus tottua ja sopeuta ajan kanssa asioihin. Löydät varmasti ammatin, jossa pärjäät näinkin, harjaannutat lisää vasenta kättä ja elämä jatkuu" Toi oli mun mielestä aivan ihanasti kirjotettu. Kyyneleet tuli. Kiitos siitä <3                                         
                                          Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti