3.5.2012

Today is my shoulder surgery

Tänään on vihdoin ja viimein se kauan odotettu päivä! Tänään olkapää leikataan viimesen kerran.
Olkapää 'lukitaan' paikoille, eli se ei sitten pääse enään liikkuun.
Tänään mulla on ollu harvinaisen hyvä fiilis, ei mulla oo koskaan ollu ennen leikkausta näin hyvää fiilistä!
Eilinen ilta oli aika kauhee. Oli tosi huono olo ja vatsasta nousi vedet ylös muutaman kerran ja silti mä nauroin ilosta ja välillä itkin. Eilinen ilta oli täynä helpottunutta oloo. Illalla pistin vielä kasvonaamionkin.
No sitten viime yö se vasta oliki kauhee! Vatsassa oli ihan hirvee jännityksen tunne , vaikka mua ei muuten jännittäny yhtään. Yöllä sain sit unen siinä 2aikoihin. Heräilin moneen kertaan ja heräsin kokonaan siinä puol 5.
Päätin että en enään viitti edes koittaa nukkumista, koska tiesin etten pysty nukkuun enempää.
Mulla oli vati varmuuden vuoks vieressä jos olis noussu ylös viä jotain, mutta onneks ei noussu.
Sillon kun tossa heräsin niin nauroin tunnin onnellisena sitä että tänään se leikkaus on oikeesti,huippua!
Sitten siinä puoli 7, pikkuneiti tuli meille ja toi mulle kirjeitä 4kpl. Ne pitää kuulemma ottaa matkaan mukaan,ja otankin. Ihana murunen<3
Sitä jännittää ihan kauheesti tää mun leikkaus, joten annoin sille mun korun kaulaan ja sormuksen sormeen ja puhuttiiin että kyllä nyt käsi tulee kuntoon ja sitten on kaikki vihdoinkin hyvin.
Muistutin sitä myös että kyllä Sinisaari osaa! Ja Heliö on mukana leikkauksessa niin mitään ei voi mennä pieleen. Luotan täysillä niitten ammattitaitoon.
8aikaan söin kevyen aamupalan, pilttiä ja puolikkaan leivän ja join vähän maitoo.
Äsken otin 2panacodia, kun ei saanu enään ottaa buranaa. Sitten kävin suihkussa ja äsken pakattiin mummin kanssa kassi valmiiks. Nyt onkin sitten kaikki jutut tehty ja nyt odotan vaan että koska lähdetään ajaan kohti helsinkiä ja leikkausta. Lähdetään noin. 11.30-12 aikaan. Ja sairaalassa pitää olla viimestään 15.00. Leikkaus alkaa 16-17 aikoihin. Leikkaus on iso , mutta kannattava olkapäälle ja ainut mahdollisuus enään.
Tää on kohta ohitte! IHANAA!! Nyt odotan vaan että pääsen leikkauspöydälle ja uneen. Ja kun herään niin kaikki on toisin! Huomenna tai lauantaina tulee sitten postaus kuinka meni ja kuvia myös.
Nyt ei jännitystä oo, on vaan hyvä fiilis ja kaikki on muuten nyt hyvin , mutta olkapää ei oo viä. Kohta on!
Voi ei nyt tais tulla nälkä ja äsken ei ollu, enään en saa syödä! :( Nooh klo.13 asti saa juoda vettä. Eiköhän se vähän edes auta.
Kiitos paljon tosi paljon kaikille ketkä on toivottanu leikkaukseen onnee ja kaikkee muuta hyvää!! :)
Nyt sitten ei mulla muutakun että kohta lähtö ja kohta oonkin jo leikkauspöydällä ja kohta olkapää on kunnossa! :))
-hanna-

2 kommenttia:

  1. HyväParas Hanna! Juurikin noin kuin kirjoitit :)
    Laitahan tekstari kun ehdit ja jaksat, haluan tietää kuulumisesi... Halitsempit <3

    -riika

    VastaaPoista